Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8261
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บัตรเครดิตของลูกค้าธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดนครปฐม = Marketing mix factors affecting customer in credit card selection of Siam Commerical Bank Public Company Limited in Mueang distric, Nakhon Pathom province / ประสิทธิ์ ภู่ทอง
Authors: ประสิทธิ์ ภู่ทอง
Keywords: ธนาคารไทยพาณิชย์
การตลาด
บัตรเครดิต -- นครปฐม
ลูกค้า
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว 658.8 ป17118ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353322
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8261
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947ppt_tpg.pdf185.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_abs.pdf183.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_con.pdf237.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_ch1.pdf321.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_ch2.pdf383.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_ch3.pdf196.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_ch4.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_ch5.pdf640.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_bib.pdf181.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_app.pdf247.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.