Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorประสิทธิ์ ภู่ทองen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:04Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:04Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ป17118ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353322en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8261-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectธนาคารไทยพาณิชย์en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectบัตรเครดิต -- นครปฐมen_US
dc.subjectลูกค้าen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บัตรเครดิตของลูกค้าธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดนครปฐม = Marketing mix factors affecting customer in credit card selection of Siam Commerical Bank Public Company Limited in Mueang distric, Nakhon Pathom province / ประสิทธิ์ ภู่ทองen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947ppt_tpg.pdf185.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_abs.pdf183.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_con.pdf237.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_ch1.pdf321.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_ch2.pdf383.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_ch3.pdf196.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_ch4.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_ch5.pdf640.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_bib.pdf181.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ppt_app.pdf247.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.