Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8249
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องเคลือบดินเผาของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดราชบุรี = Marketing mix factors affecting consumers in purchasing decision of ceramic in Mueang District, ratchaburi Province / บุญเกิด สระศรี
Authors: บุญเกิด สระศรี
Authors: บุญเกิด สระศรี
Keywords: การตลาด;เครื่องเคลือบดินเผา;ผู้บริโภค -- ราชบุรี
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว 658.8 บ435ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353184
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8249
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947bs_tpg.pdf474.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bs_abs.pdf487.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bs_con.pdf581.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bs_ch1.pdf494.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bs_ch2.pdf557.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bs_ch3.pdf466.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bs_ch4.pdf2.37 MBAdobe PDFView/Open
mba0947bs_ch5.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open
mba0947bs_bib.pdf428.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bs_app.pdf530.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.