Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุริยา ขาวโชติช่วงen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:57Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:57Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 380.1 ส473ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353150en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8243-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectธนาคารพาณิชย์en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อของธนาคารพาณิชย์ในอำเภอเมือง จังหวัดนครปฐม = Marketing mix factors affecting customers decision to use credit services of commercial banks in Mueang District, Nakhon Pathom Province / สุริยา ขาวโชติช่วงen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947skc_tpg.pdf462.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0947skc_abs.pdf523.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0947skc_con.pdf684.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0947skc_ch1.pdf492.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0947skc_ch2.pdf796.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0947skc_ch3.pdf480.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0947skc_ch4.pdf6.85 MBAdobe PDFView/Open
mba0947skc_ch5.pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open
mba0947skc_bib.pdf442.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0947skc_app.pdf562.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.