Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8201
Title: การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกร้านกาแฟคั่วบดของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication influencing selection of roasted and ground coffee shops of consumers in Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / ฐจิตรา สรรพกิจ
Authors: ฐจิตรา สรรพกิจ
Authors: ฐจิตรา สรรพกิจ
Keywords: การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่;ร้านกาแฟ -- เชียงใหม่;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 659.1 ฐ123ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1350833
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8201
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947ts_tpg.pdf473.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_abs.pdf541.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_con.pdf646.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_ch1.pdf507.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_ch2.pdf809.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_ch3.pdf485.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_ch4.pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_ch5.pdf2 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_bib.pdf462.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_app.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.