Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8053
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการของธนาคารพาณิชย์ : กรณีศึกษาธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาถนนทรงพล (นครปฐม) จังหวัดนครปฐม = Customer satisfaction towards banking services of commercial bank: a case study of Siam Commerical Bank (Public) Company Limited, Thanon Sogphon (Nakhon Pathom) Branch, Nakhon Pathom province / เรวดี หวังแสงทอง
Authors: เรวดี หวังแสงทอง
Authors: เรวดี หวังแสงทอง
Keywords: ธนาคารและการธนาคาร -- นครปฐม;ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- นครปฐม;ธนาคารและการธนาคาร -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว 332.1 ร574ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333897
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8053
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946rw_tpg.pdf281.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rw_abs.pdf248.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rw_con.pdf350.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rw_ch1.pdf326.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rw_ch2.pdf345.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rw_ch3.pdf213.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rw_ch4.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open
mba0946rw_ch5.pdf790.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rw_bib.pdf160.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rw_app.pdf313.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.