Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อบ้านราคาสามถึงสิบล้านบาทในเขตสายไหม กรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers towards buying houses priced between three and ten million bath within Khet Sai Mai, Bangkok / ตรีจักร ตี๋ภิญโญ
ตรีจักร ตี๋ภิญโญ
2553
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านเดี่ยวราคา 3-5 ล้านบาทของผุ้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Factors affecting customer decision towards buying single house of 3-5 million bath in Bangkok / เฉลิมพงศ์ ชยวัฑโฒ
เฉลิมพงศ์ ชยวัฑโฒ
Discover
Author
1
ตรีจักร ตี๋ภิญโญ
1
เฉลิมพงศ์ ชยวัฑโฒ
Subject
1
ที่อยู่อาศัย -- การจัดซื้อ
1
บ้านจัดสรร
Date issued
1
2555
1
2553