Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์จากโรงงานเซรามิก ในจังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting customer decision towards buying products from ceramic factories in Lampang province / พิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์
พิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์
2552
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้สนามฝึกซ้อมกอล์ฟในจังหวัดลำปาง = Services marketing mix factors affecting customers towards selecting golf driving ranges in Lampang Province / ประพันธ์ หาญเหมย
ประพันธ์ หาญเหมย
Discover
Author
1
ประพันธ์ หาญเหมย
1
พิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์
Subject
1
สนามกอล์ฟ -- ลำปาง
1
อุตสาหกรรมเครื่องเคลือบดินเผา -- ...
1
เครื่องเคลือบดินเผา -- การจัดซื้อ
Date issued
1
2552
1
2551