Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 31 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านบัดส์ไอศกรีมสาขาเชียงใหม่ = Customers'satisfaction towards the services marketing mix of Bud's ice Cream, Chiang Mai Branch / สุพัฒน์ เรืองฤทธิ์
สุพัฒน์ เรืองฤทธิ์
2554
ภาพลักษณ์บริการและความพึงพอใจของลูกค้าต่อการบริการของคอตโต้สตูดิโอ จังหวัดเชียงใหม่ = Brand image and satisfaction of customers towards COTTO STUDIO Chiang Mai / เยาวภาพันธุ์ ยุชมภู
เยาวภาพันธุ์ ยุชมภู
2555
ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกร้านเช่าชุดแต่งงานในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Services marketing mix affecting consumers towards selecting wedding gown rental shops in Chiang Mai District / นุชนันท์ สมสุข
นุชนันท์ สมสุข
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการร้านหนังสือสุริวงศ์บุ๊คเซ็นเตอร์ = Customer satisfaction towards services marketing mix of Suriwong Book Center / วิลาส ปัญญาวงศ์
วิลาส ปัญญาวงศ์
2553
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของโรงแรมกรีน เลค รีสอร์ท เชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Green Lake Resorts, Chiang Mai / พิศุทธ์ พิศุทธกุล
พิศุทธ์ พิศุทธกุล
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการค้าปลีกของห้างหุ้นส่วนจำกัด เชียงใหม่ตังอู๋เซ้ง = Customer satisfaction towards retail mix of Chianmai Tung Oo Seng Limited Partnership / ชยากร โกศลธนากุล
ชยากร โกศลธนากุล
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการใช้บริการมณีเกสท์เฮาส์ จังหวัดเชียงใหม่ = Customers satisfaction towards services of Manee Guesthouse Chiang Mai Province / จารุจรรย์ วัฒนลักษณ์
จารุจรรย์ วัฒนลักษณ์
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของ พี.ที. เรสซิเดนท์ จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services marketing mix factors of P.T. Residence Chiang Mai Province / ปิติ อุณจักร
ปิติ อุณจักร
2553
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกเอเจนซี่จังหวัดเชียงใหม่โครงการเวิร์คแอนด์ทราเวล ประเทศสหรัฐอเมริกา = Services marketing mix factors affecting customer decision towards selecting agencies for The Work&Travel in USA program in Chiang Mai Province / เมธัส ศรีบุญมาก
เมธัส ศรีบุญมาก
2553
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของผุ้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านกาแฟ ในศูนย์การค้าเซ็นทรัลพลาซ่า เชียงใหม่ แอร์พอร์ต = Marketing mix factors affecting consumer decision towards selection of coffee shop in the Central Plaza Chiangmai Airport Shopping Mall / ณัฐปภัสร์ ศิรบุญญะพัฒน์
ณัฐปภัสร์ ศิรบุญญะพัฒน์
Discover
Author
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
จักริน จั่นตระกูล
1
จารุจรรย์ วัฒนลักษณ์
1
จารุวรรณ แสงจักร
1
จิตติพร นิ่มสุวรรณ์
1
ชยากร โกศลธนากุล
1
ณัฐปภัสร์ ศิรบุญญะพัฒน์
1
นิรันดร์ แสนไชย
1
นุชนันท์ สมสุข
1
บัณฑิตา วจนานนท์
.
next >
Subject
8
การจัดการตลาด
7
การตลาด
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
การตลาด -- เชียงใหม่
1
การเลือกซื้อสินค้า
1
คอตโต้สตูดิโอ -- เชียงใหม่
1
ชุดแต่งงาน -- การเช่า
1
ธนาคารนครหลวงไทย
1
ธุรกิจสปา -- เชียงใหม่
1
นักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่
.
next >
Date issued
1
2556
4
2555
2
2554
7
2553
5
2552
1
2551
4
2550
3
2548
4
2547