Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 304 (Search time: 0.008 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
7
...
31
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
การจัดการช่องทางการจัดจำหน่ายผลิตภัณฑ์ดัชมิลล์ ของผู้จำหน่ายผลิตภัณฑ์ดัชมิลล์ จังหวัดลำพูน = Dutch Mill products distribution channel management of Dutch Mill distributors, Lamphun province / พัทธนันท์ ณ วรรณไทย;"Dutch Mill products distribution channel management of Dutch Mill distributors, Lamphun province"
พัทธนันท์ ณ วรรณไทย
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการบริหารที่ดินราชพัสดุของกรมธนารักษ์ในจังหวัดพัทลุง = Factors affecting state property management by Treasury Department in Phatthalung Province / ปกรณ์ วโรรส
ปกรณ์ วโรรส
2551
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกบริการเงินฝากของธนาคารพาณิชย์ ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district / วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์;"Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district"
วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์
2551
การรับรู้คุณภาพการบริการของลูกค้าธนาคารออมสิน สาขาในสังกัดเขตบางแค กรุงเทพมหานคร = Customer perception towards service quality of the government saving bank branches in Bangkae district, Bangkok metropolitan / ยุพาภรณ์ พีรภูติ
ยุพาภรณ์ พีรภูติ
2551
ปัจจุยเสี่ยงของการทุจริตและผลกระทบต่อการวางแผนการสอบบัญชีของผู้สอบบัญชี = Fraud risk factors and their impact on auditor's planning / วชิรพล อินสุวรรณ
วชิรพล อินสุวรรณ
2551
แนวทางการประเมินความเสี่ยงในการสอบบัญชีของผู้สอบบัญชีภาษีอากรในกรุงเทพมหานคร = Guidelines to audit rish assessment of tax auditors in Bangkok Metropolitan / นันทิศา วิศิษฎ์ธรรมศรี
นันทิศา วิศิษฎ์ธรรมศรี
2551
ทัศนคติผู้บริโภคต่อหน่อไม้ปี๊บในอำเภอเมืองลำปาง = Consumer's attitude towards canned bamboo shoot in Mueang Lampang district / กุลระวี ธรรมวงค์
กุลระวี ธรรมวงค์
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการธุรกิจขนส่งรถบรรทุกของโรงงานอุตสาหกรรมในจังหวัดสมุทรสาตร = Factors affecting factory towards selection of trucking transportation services in Samut Sakhon Province / จินห์จุฑา สุรัฐชนานนท์;"Factors affecting factory towards selection of trucking transportation services in Samut Sakhon Province"
จินห์จุฑา สุรัฐชนานนท์
2551
พฤติกรรมการบริโภคผลิตภัณฑ์เนื้อสุกรของผู้บริโภคในเขตเทศบาลตำบลเวียง อำเภอฝาง จังหวัดเชียงใหม่ = Consuming behavior on pork products of consumers in Wiang subdistrict municipality, Fang district, Chiang Mai province / กิตติศักดิ์ มะรินทร์
กิตติศักดิ์ มะรินทร์
2551
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าไอทีของตัวแทนจำหน่ายของบริษัท โปรเฟส ดิสทริบิวชั่น จำกัด ในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the purchasing decision of profess distribution company limited dealers towards IT products in Chiang Mai Province / สุวิกา พงษ์ตุ้ย;"Factors affecting the purchasing decision of profess distribution company limited dealers towards IT products in Chiang Mai Province"
สุวิกา พงษ์ตุ้ย
Discover
Author
1
กชกร ทุ่งสี
1
กณกนภา ไพรศรี
1
กนกอร ธีรนุลักษณ์
1
กมลรัฐ ลิ้มไขแสง
1
กมลวรรณ พิมพะปะตัง
1
กรกมล วิจารณ์พล
1
กรภัทร์ วงศ์รัตน์
1
กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
1
กรวิทย์ ศานติอาวรณ์
1
กฤษณะ แสนวาสน์
.
next >
Subject
36
การตลาด
20
ความผูกพันต่อองค์การ
18
การจัดการตลาด
18
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
17
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
11
การตัดสินใจ
9
การจูงใจในการทำงาน
7
การบัญชี
7
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
7
ปัจจัย
.
next >