Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 261-267 of 267 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
...
24
25
26
27
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อขนมปังโฮลวีทของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers'decision on purchasing whole wheat bread in Mueang District, Chiang Mai Province / ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
2550
ปัจจัยที่มีผลต่อลุกค้าในการตัดสินใจใช้บริการธนาคารอิสลามแห่งประเทศไทยสำนักงานใหญ่ = Factors affecting comsumers desisions on using Islamic Bank of Thailand Services at the Head Offoce / วาณี มะลิวัลย์
วาณี มะลิวัลย์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ตราดอยคำ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on comsumers' decision in purchasing Doi Kham products in Mueang District, Chiang Mai Province / ปรีชา มีนาค
ปรีชา มีนาค
2550
การปรับปรุงผังโรงงานผลิตหน่อไม้ปิ๊บที่ถูกต้องตามหลักเกณฑ์การผลิตอาหารที่ดี = Plant layout improvement for canned bamboo production conforming to Good manufacturing practice / พงศธร เลิศรัตนวิไล
พงศธร เลิศรัตนวิไล
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกใช้บริการสินเชื่อส่วนบุคคลภายใต้กำกับธนาคารแห่งประเทศไทยของสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors influencing customers in the selection of personal loans from non-banking financial institutions in Mueang district, Chiang Mai Province / สมพล วิสมิตะนันทน์
สมพล วิสมิตะนันทน์
2550
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการเครื่องรับบัตรเครดิตของลูกค้าธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting customer decision on using the electric data capture service of bank of Ayudhya public company limited in Mueang District, Chiang Mai Province / พรรณรวี จตุพศ
พรรณรวี จตุพศ
2550
การวิเคราะห์การดำเนินงานของสหกรณ์การเกษตรท่าตอน จำกัด = Operating analysis of Ta-Torn agicultural cooperative limited / พีรเดช พูลสุข;"Operating analysis of Ta-Torn agicultural cooperative limited"
พีรเดช พูลสุข
Discover
Author
1
กนกวรรณ ปรีชาชาญ
1
กนกวลี รัตนนัยน์
1
กมลวรรณ กลับศรี
1
กรกนก มีประเสริฐวาจา
1
กรลักษณ์ พันธ์เกษมสุข
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กฤษฎ์ เฟื่องวณิชศาสตร์
1
กฤษดาพร พรหมสอน
1
กวิน สิงหโกวินท์
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
.
next >
Subject
53
การตลาด
18
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
14
การบัญชี
11
ต้นทุนการผลิต
11
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
10
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
8
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
7
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
6
การลงทุน
6
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
.
next >