Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 267 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกร้านจำหน่ายรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในอำเภอเวียงแหง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting consumer's selection of motorcycle dealership in wianghaeng district, Chiang Mai / ปิยธิดา บุญเปลี่ยนปิยธิดา บุญเปลี่ยน
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้ผู้ให้บริการเครือข่ายโทรศัพท์เคลื่อนที่ของผู้บริโภค ในนครหลวงเวียงจันทน์ สาธารณรัฐประชาธิปไตยประชาชนลาว = Services Marketing Mix Factors Affecting the Consumer's Selection of Mobile Telephone Network Providers in Vientiane Municipality Lao People Democratic Republic / ทะนงเดือน ตุริหงส์;"Services Marketing Mix Factors Affecting the Consumer's Selection of Mobile Telephone Network Providers in Vientiane Municipality Lao People Democratic Republic"ทะนงเดือน ตุริหงส์
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บัตรเครดิตในกลุ่มสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารพาณิชย์ของพนักงานกลุ่มอุตสาหกรรมอาหารอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting employees in the food industry on the selection of credit cards from non banks in Mueang District, Chiang Mai Province / พรปวีณ์ กองแพงพรปวีณ์ กองแพง
2550พฤติกรรมในการซื้อสินค้าและบริการ ผ่านเว็บไซต์พานิชย์อิเล็กทรอนิกส์ของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ = Customers buying behavior towards products and services on electronic commerce in Chiangmai province / ทัณฑิมา เชื้อเขียว;"Customers buying behavior towards products and services on electronic commerce in Chiangmai province"ทัณฑิมา เชื้อเขียว
2550พฤติกรรมของผู้บริโภคต่อการซื้อผลิตภัณฑ์กาแฟคั่วดอยคำในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer's purchasing behavior towards Doi Kham Coffee product in Mueang district, Chiang Mai province / มณฑลี สุรพันธ์พิชิตมณฑลี สุรพันธ์พิชิต
2550ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านของผู้บริโภคในโครงการบ้านจัดสรรในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting the consumer's decision to purcase a house in a housing estate in Chiang Mai Province / จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์กุนเชียงปลาของผู้บริโภคในอำเภอโพธาราม จังหวัดราชบุรี = Marketing mix factors affecting consumers purchasing of fish sausage in Photharam district, Ratchaburi province / พรรษมณฑ์ ตันประเสริฐพรรษมณฑ์ ตันประเสริฐ
2550พฤติกรรมการท่องเที่ยวในภาคเหนือของนักท่องเที่ยวชาวไทย = Tourism behavior of Thai tourist in Northern Thailang / จรัสนันท์ สิทธิเจริญจรัสนันท์ สิทธิเจริญ
2550ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเม็ดพลาสติกพอลิเอทิลีนชนิดความหนาแน่นสูงของโรงงานอุตสาหกรรมพลาสติกในกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Factors affecting plastics factories buying decisions of high density polyethylene resin in Bangkok and Vicnity / จติรงค์ วรวิทย์สุรวัฒนาจตุรงค์ วรวิทย์สุรวัฒนา
2550พฤติกรรมของผู้พักอาศัยในการใช้บริการงานดูแลบำรุงรักษาภูมิทัศน์ บ้านจัดสรร ในอำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer behavior towards using landscape maintenance services by housing development residents in Hang Dong district, Chiang Mai Province / วันนิวัติ วงศ์จันทร์วันนิวัติ วงศ์จันทร์