Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.008 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2548ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการธุรกิจดูแลรักษารถยนต์ ของพนักงานบริษัทในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = The Services marketing mix factors affecting the selection towards car care services of employees in Northern region Industrial Estate, Lamphun Province / รัชฎาภรณ์ ทาระวรรณรัชฎาภรณ์ ทาระวรรณ
2553ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสถานตรวจสภาพรถเอกชนของผู้ใช้รถยนต์ในอำเภอเมืองราชบุรี = Service marketing mix factors affecting car user decision in selection of car inspection center in Mueang Ratchaburi District / ปัญชลีย์ ศิริเอกปัญชลีย์ ศิริเอก
2555ความคาดหวังของผู้ใช้รถยนต์ต่อการใช้บริการร้านคาร์แคร์ในเขตบางขุนเทียน กรุงเทพมหานคร = Expectation of car users towards car care service shops in Khet Bang Khun Thaian, Bangkok / เขมทัต บุญวัฒน์เขมทัต บุญวัฒน์
2554พฤติกรรมของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการใช้บริการธุรกิจคาร์แคร์ = Behavior of customers in Amphoe Mueang Chiang Mai towards using car care services / เพทาย เมืองมาเพทาย เมืองมา
2549ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการอู่วิทยาการช่าง = Customer satisfaction towards the services provided by Wittaya Service / วิทยา พุทธโกษาวิทยา พุทธโกษา
2554ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาครในการเลือกศูนย์บริการพ่นกันสนิมรถยนต์ = Service marketing mix factors affecting consumers in Samut Sakhon province towards selecting spray coating service centers / สุกฤตา อี๊ธงชัยสุกฤตา อี๊ธงชัย