Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9693
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสถานตรวจสภาพรถเอกชนของผู้ใช้รถยนต์ในอำเภอเมืองราชบุรี = Service marketing mix factors affecting car user decision in selection of car inspection center in Mueang Ratchaburi District / ปัญชลีย์ ศิริเอก
Authors: ปัญชลีย์ ศิริเอก
Keywords: การจัดการตลาด
รถยนต์ -- การบำรุงรักษาและการซ่อมแซม
ธุรกิจของเอกชน -- ราชบุรี. อำเภอเมือง
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว 658.8 ป113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1475012
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9693
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0353ps_tpg.pdf467.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ps_abs.pdf447.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ps_con.pdf460.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ps_ch1.pdf442.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ps_ch2.pdf488.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ps_ch3.pdf471.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ps_ch4.pdf848.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ps_ch5.pdf612.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ps_bib.pdf442.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ps_app.pdf494.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.