Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ความพึงพอใจของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการของโรงเรียนกวดวิชารัชดาวิทยาในกรุงเทพมหานคร = Satisfaction of secondary level students to service marketing mix factors of Rachada academic center tutorial school, Bangkok / จิตรา สูงแข็ง
จิตรา สูงแข็ง
2548
ความพึงพอใจในการยื่นขอคืนภาษีเงินได้บุคคลธรรมดาทางอินเตอร์เน็ตของประชาชนในกรุงเทพมหานคร = Tax payers satisfaction towards claiming personal income tax refund via internet in Bangkok metropolitan / บุษรากร สุขน้อย
บุษรากร สุขน้อย
2550
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้บริการรถเคลื่อนที่ของธนาคารออมสินในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction toward mobile vehicle services of the Goverment Saving Bank in Bangkok / จุฬารักษ์ มีสุนทร
จุฬารักษ์ มีสุนทร
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สาขาหนองแขม ในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction toward services of Bangkok Bank Public Company Limited, Nong Khaem Branch in Bangkok Metropolitan / อาทิตย์ โลหะญาณจารี;"Customer satisfaction toward services of Bangkok Bank Public Company Limited, Nong Khaem Branch in Bangkok Metropolitan"
อาทิตย์ โลหะญาณจารี
2549
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการร้านบ้านใร่กาแฟในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Banrie Coffee stroes in Bangkok / พรพิมล อารีประเสริฐกุล
พรพิมล อารีประเสริฐกุล
2549
ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการรถไฟฟ้าใต้ดินสายเฉลิมรัชมงคล = User satisfaction towards the underground train service of the Chaluemratchamongkol Line / ศิริพร โชติกพัฒนา
ศิริพร โชติกพัฒนา
2549
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการชำระค่าสินค้าหรือบริการผ่าน Laser Zone ของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction towards laser zone bill payment services of Siam Commercial Bank Public Company Limited in Bangkok Metropolitan / จิตตานุช บำเหน็จพันธุ์
จิตตานุช บำเหน็จพันธุ์
2549
ความพึงพอใจต่อบัตรประจำตัวนักศึกษาที่เป็นบัตร เอ.ที.เอ็ม. ของนักศึกษา ในกรุงเทพมหานคร = Satisfaction towards student identity-ATM combined card of students in Bangkok metropolitan / นงลักษณ์ สุขอภิญญา
นงลักษณ์ สุขอภิญญา
Discover
Author
1
จิตตานุช บำเหน็จพันธุ์
1
จิตรา สูงแข็ง
1
จุฬารักษ์ มีสุนทร
1
นงลักษณ์ สุขอภิญญา
1
บุษรากร สุขน้อย
1
พรพิมล อารีประเสริฐกุล
1
ศิริพร โชติกพัฒนา
1
อาทิตย์ โลหะญาณจารี
Subject
2
การตลาด
1
การชำระเงิน -- กรุงเทพฯ
1
ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน)
1
ธนาคารออมสิน
1
ธนาคารไทยพาณิชย์
1
นักศึกษา -- กรุงเทพฯ
1
บัตรประจำตัว
1
บัตรเครดิต -- กรุงเทพฯ
1
ผู้บริโภค
1
ภาษีเงินได้บุคคลธรรมดา -- กรุงเทพฯ
.
next >
Date issued
1
2551
2
2550
4
2549
1
2548