Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Oct-2558
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือก ร้านบุฟเฟ่ต์อาหารทะเล ในอำเภอเมืองเชียงใหม่
อาจารย์ ดร.วรัท วินิจ
;
ฐิติลักษณ์ คูหา
2554
ปัจจัยที่มีผลต่อผู้ประกอบการธุรกิจเพื่อสุขภาพในจังหวัดเชียงใหม่ในการเลือกนิตยสารแจกฟรี บี เฮลท์ตี้เป็นสื่อโฆษณา = Factors affecting health care business entrepreneurs in Chiang Mai Province towards selection of Be Healthy Free Copy Magazine as advertising media / กฤชกมล พุ่มประเสริฐ
กฤชกมล พุ่มประเสริฐ
2553
พฤติกรรมการรับการสื่อสารการตลาดผ่านสื่อใหม่ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior in receiving marketing communication via new media in Mueang Chiang Mai District / ปิยะพร เขตบรรพต
ปิยะพร เขตบรรพต
2551
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกบริการเงินฝากของธนาคารพาณิชย์ ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district / วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์;"Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district"
วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์
2553
ทัศนคติของสตรีในอำเภอเมืองเชียงใหม่ที่มีต่อโฆษณาแฝงในรายการละครโทรทัศน์ = Attitude of women consumers in Mueang Chiang Mai District towards product placement in television drama series / รัชนีกร วุฒิรัตน์
รัชนีกร วุฒิรัตน์
2551
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer decision to purchase ready-to-drink fruit juice in Mueang Chiang Mai District / ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
2551
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการใช้บัตรเครดิตของผู้ถือบัตรเครดิต บริษัท บัตรกรุงไทย จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Promotion mix factors affecting decision to use credit card issued by Krunhthai card public company limited in Mueang Chiang Mai district / รัตนาภรณ์ แปงใจ
รัตนาภรณ์ แปงใจ
2554
ผลกระทบของการสื่อสารการตลาด ณ จุดซื้อต่อผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อสินค้าอุปโภคบริโภค = Impact of marketting communication at point of purchase on consumers in Amphoe Mueang Chiang Mai towards purchasing consumer products / ปิยาภรณ์ ไชยยศ
ปิยาภรณ์ ไชยยศ
Discover
Author
1
กฤชกมล พุ่มประเสริฐ
1
ฐิติลักษณ์ คูหา
1
ปิยะพร เขตบรรพต
1
ปิยาภรณ์ ไชยยศ
1
รัชนีกร วุฒิรัตน์
1
รัตนาภรณ์ แปงใจ
1
วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์
1
ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
Subject
2
การซื้อสินค้า
2
การตลาด -- เชียงใหม่
2
การสื่อสาร
1
การตลาด
1
การประชาสัมพันธ์
1
การสำรวจตลาด
1
ธนาคารพาณิชย์ -- เชียงใหม่
1
บัตรเครดิต
1
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
1
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
.
next >
Date issued
1
2558
2
2554
2
2553
3
2551