Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 2431-2440 of 3238 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2552ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบ้านที่อยู่อาศัยของผู้มีรายได้สูงในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factor affecting buying decision towards house of high-income customers in Mueang Samut Sakhon District / ไชยพงศ์ เอกจิตรพันธ์ไชยพงศ์ เอกจิตรพันธ์
2552ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการกำหนดอัตราค่าจ้างแรงงานต่างด้าวของผู้ประกอบการรายย่อยในจังหวัดสมุทรสาคร = Factors affecting the determination on wage rate for alien workers of small-scaled entrepreneurs in Samut Sakhon Province / มนธีรา นิมิตรชัยมนธีรา นิมิตรชัย
2552ความพึงพอใจของผู้แทนเวชภัณฑ์ต่อปัจจัยจูงใจในการทำงานของบริษัท โนวาร์ตีส (ประเทศไทย) จำกัด = Satisfaction of medical sales representatives toward motivation factors of Novartis (Thailand) Company Limited / ปัณณวิชญ์ จิตเมธีพงษ์ปัณณวิชญ์ จิตเมธีพงษ์
2552ความพึงพอใจของร้านขายส่งต่อส่วนประสมการตลาดบริการของ บริษัท ไทยน้ำทิพย์ จำกัด สาขาเชียงใหม่ = Satisfaction of wholesalers towards services marketing mix of Thainamthip Company Limited, Chiang Mai Branch / นิรันดร สีแสงนิรันดร สีแสง
2552ปัจจัยจูงใจในการทำงานของพนักงานบริษัท เชียงใหม่ศรีโตเกียว จำกัด = Movtivationg factor toeard working of staff of Sritokyo Company Limited / เบญจภรณ์ ไชยวุฒิเบญจภรณ์ ไชยวุฒิ
2552ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของที่ระลึกของตัวแทนจำหน่ายของบริษัท เปลือกไม้ เดดคอร์ จำกัด = Factors affectiong the purchasing decision of Plauk Mai Decor Company Limited dealers towards gift products / วัชรี ศรีตระกูลวัชรี ศรีตระกูล
2554ความพึงพอใจของผู้รับบริการแผนกผู้ป่วยนอกกุมารเวชต่อคุณภาพบริการโรงพยาบาลเชียงใหม่ราม = Satisfaction of service recipients towards service quality of outpatient pediatric department at Chiangmai Ram hospital / ธิดารัตน์ พงศ์จาตุรนต์ศรีธิดารัตน์ พงศ์จาตุรนต์ศรี
2554การประยุกต์ใช้แบบจำลองราคา 4 ปัจจัยในการประเมินผลการดำเนินงานของกองทุนรวมตราสารแห่งทุนในประเทศไทย = Performance evaluation of equity fund in Thailand using the four factor pricing model / ชานนท์ พ่วงเฟื่องชานนท์ พ่วงเฟื่อง
2554ปัญหาและปัจจัยที่นำไปสู่ความสำเร็จในการนำระบบศุลกากรอิเล็กทรอนิกส์มาใช้งานด้านการเงินและบัญชีของด่านศุลกากรในสังกัดสำนักงานศุลกากร = Problems and key success factors of implementing e-customs system in finance and accounting in customs houses of customs regional bureau / หทัยภรณ์ อินต๋าหทัยภรณ์ อินต๋า
2554พฤติกรรมการซื้อขนมไทยของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer purchasing behavior towards Thai sweets in Mueang Chiang Mai district / พัทธนันท์ พิทาคำพัทธนันท์ พิทาคำ