Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1301-1310 of 3245 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2554ความพึงพอใจของลูกค้าในอำเภอเมืองเชียงใหม่ต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของร้านเฮลตี้เบรกฟาส = Satisfaction of customers in Mueang Chiang Mai district towards service marketing mix of Healthy Breakfast restaurants / จันทร์ศรี โตวิจิตรจันทร์ศรี โตวิจิตร
2551ปัจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้ประกอบการรถบรรทุกในการเลือกใช้บริการของอู่เคาะพ่นสีในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting trucking enterpreneur decision toward selecting garage services in Samut Sakhon Province / ยุวพร พึงพิพัฒน์วรยุทธ์ มาลากรอง
2551ความพึงพอใจของผู้ประกอบการค้ารถยนต์มือสองต่อการใช้บริการด้านสินเชื่อเช่าซื้อรถยนต์ของธนาคารธนชาต จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Satisfaction of used-car entrepreneurs towards automobile leasing credit services of Thanachart Bank Public Company Limited, Chiang Mai province / กฤษณะ แสนวาสน์กฤษณะ แสนวาสน์
2551ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อเสื้อผ้าสำเร็จรูปจากผ้าฝ้ายของนักท่องเที่ยวชาวไทยในอำเภอจอมทอง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing of cotton garments of Thai tourists in Chom Tong district, Chiang Mai province / ศิริกุล มูลโรจน์ศิริกุล มูลโรจน์
2551ทัศนคติที่มีต่อบริการเงินอิเล็กทรอนิกส์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer attitudes electronic monye services in Bangkok metropolitan / วลัยลักษณ์ เดชณัฐวุฒิ;"Consumer attitudes electronic monye services in Bangkok metropolitan"วลัยลักษณ์ เดชณัฐวุฒิ
2551พฤติกรรมการใช้บริการด้านเงินตราต่างประเทศของลูกค้าของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) = Customer behavior towards foreign exchange services of Bangkok Bank Public Company Limited / จุฬาลักษณ์ วัฒนวิเชียร;"Customer behavior towards foreign exchange services of Bangkok Bank Public Company Limited"จุฬาลักษณ์ วัฒนวิเชียร
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อส้มสายน้ำผึ้งของผู้ค้าส่งในอำเภอไชยปราการ อำเภอฝางและ อำเภอแม่อาย จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting buying decision for Sainamphueng madarin orange of the wholesalers in Chai Prakan, Fang and Mae Ai District, Chiang Mai Province / จงคณา ทองจินดาจงคณา ทองจินดา
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้ออุปกรณ์การพิมพ์ของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมการพิมพ์ในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting printing entrepreneur purchasing decision towards printing equipment in Bangkok metropolitan / พิสมัย เหล่าไทย;"Marketing mix factors affecting printing entrepreneur purchasing decision towards printing equipment in Bangkok metropolitan"พิสมัย เหล่าไทย
2551การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้โรงพยาบาลเอกชนของผู้ป่วยในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affect patient selecting of private hospitals in Mueang Chiang Mai district / ศรัณย์ จุฑานนท์;"Marketing communication affect patient selecting of private hospitals in Mueang Chiang Mai district"ศรัณย์ จุฑานนท์
2551ปัจจัยที่มีผลต่อความผูกพันต่อองค์กรของพนักงาน บริษัท ลำพูนซิงเดนเก็น จำกัด = Factors affecting employee engagement at Lumphun Shindengen Company Limited / จักรพันธ์ เทพพิทักษ์;"Factors affecting employee engagement at Lumphun Shindengen Company Limited"จักรพันธ์ เทพพิทักษ์