Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 2601-2610 of 2616 (Search time: 0.012 seconds).
previous
1
...
258
259
260
261
262
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2553
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการบริการของร้านช่างทองแอร์ เซอร์วิส ในจังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service quality of Changthong Air Service Shop in Chiang Mai Province / พิรุณ สันกลกิจ
พิรุณ สันกลกิจ
2553
การวัดความพร้อมขององค์กรผู้ส่งออกกล้วยไม้ = Measuring organizational readiness of orchid exporters / อมรรัตน์ วิลาสเดชานนท์
อมรรัตน์ วิลาสเดชานนท์
2547
ประสิทธิภาพของเครื่องมือการวิเคราะห์ทางเทคนิคในการพยากรณ์การเคลื่อนไหวของดัชนีตลาดหลักทรัพย์แห่งประทศไทย = Efficiency of technical analysis in forecasting movement of stock of Thailand index / วรพจน์ ตันยลักษณ์
วรพจน์ ตันยลักษณ์
2553
ความพึงพอใจของลูกค้าธุรกิจต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด = Corporate - customer satisfaction towards marketing mix factors of Piboon Concrete Company Limited / นุสรา อุดล
นุสรา อุดล
2550
ความพึงพอใจในการทำงานของพนักงานอุตสาหกรรมแปรรูปผักและผลไม้บรรจุกระป๋อง ในอำเภอเมือง จังหวัดลำปาง = Job satisfaction of employees in vegetable and fruit canning industries in Mueang District, Lampang Province / สุพรรณี พงษ์ตระกูล
สุพรรณี พงษ์ตระกูล
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อขนมปังโฮลวีทของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers'decision on purchasing whole wheat bread in Mueang District, Chiang Mai Province / ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
2550
ปัจจัยที่มีผลต่อลุกค้าในการตัดสินใจใช้บริการธนาคารอิสลามแห่งประเทศไทยสำนักงานใหญ่ = Factors affecting comsumers desisions on using Islamic Bank of Thailand Services at the Head Offoce / วาณี มะลิวัลย์
วาณี มะลิวัลย์
2553
การพัฒนาบทเรียนอิเล็กทรอนิกส์บนเครือข่ายอินเทอร์เน็ตเรื่องโครงสร้างเงินทุน = Development of e-Learning Courseware on internet network on introduction to capital structure / นุชจรินทร์ ปัญญาวุฒิไกร
นุชจรินทร์ ปัญญาวุฒิไกร
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ตราดอยคำ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on comsumers' decision in purchasing Doi Kham products in Mueang District, Chiang Mai Province / ปรีชา มีนาค
ปรีชา มีนาค
2550
การปรับปรุงผังโรงงานผลิตหน่อไม้ปิ๊บที่ถูกต้องตามหลักเกณฑ์การผลิตอาหารที่ดี = Plant layout improvement for canned bamboo production conforming to Good manufacturing practice / พงศธร เลิศรัตนวิไล
พงศธร เลิศรัตนวิไล
Discover
Author
2
ปาริฉัตร ชมภูรัตน์
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
1
กชกร ทุ่งสี
1
กชกร ธรรมมิโกมินทร์
1
กชพร ชูจิตร์
1
กณกนภา ไพรศรี
1
กนกกาญจน์ มาละวรรณา
1
กนกณัฐ เกรียงชุติมา
1
กนกพร คำหมื่นยอง
1
กนกพร หมีแก้ว
.
next >
Subject
275
การตลาด
118
การจัดการตลาด
109
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
77
การบัญชี
74
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
69
ต้นทุนการผลิต
67
พฤติกรรมผู้บริโภค
66
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
62
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
61
ความผูกพันต่อองค์การ
.
next >
Date issued
1806
2550 - 2559
771
2540 - 2549
39
2535 - 2539