Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 181-190 of 205 (Search time: 0.019 seconds).
previous
1
...
16
17
18
19
20
21
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์คอมพิวเตอร์ของร้านค้าตัวแทนจำหน่ายในศูนย์การค้าคอมพิวเตอร์ จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting the purchasing decision for computer products of dealers in computer shopping centers in Chiang Mai Province / ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการของโรงแรม ดิ อินเตอร์เนชั่นแนล เชียงใหม่ = Costumer's satisfaction toward the services of the International Hotel Chiangmai / สมศิริ นิสิตศิริ
สมศิริ นิสิตศิริ
2548
การเปิดเผยข้อมูลเกี่ยวกับเงินลงทุนในตราสารหนี้และตราสารทุน ตามมาตรฐานการบัญชี ของบริษัทในกลุ่มธุรกิจสื่อสาร ที่จดทะเบียนในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย = Disclosure of debt and equity securities investment upon Thai accounting standard of the listed companies in The Securities Exchange of Thailand among the communication business group companies / พัดชา เอลาฬุกานนท์
พัดชา เอลาฬุกานนท์
2548
ศึกษาการผลิตน้ำมันปาล์ม : กรณีศึกษา บริษัท ปาล์มน้ำมันธรรมชาติ จำกัด = The study of Palm Oil Refining production : a case study of the Natural Palm Oil Co. Ltd. / รวีวรรณ คล้ายแต๋
รวีวรรณ คล้ายแต๋
2548
การศึกษาความเป็นไปได้ในการลงทุนหอพักหญิงเอกชนหน้ามหาวิทยาลัยราชภัฏลำปาง = A Feasibility study of investment of a private female dormitory located in front of Lampang Rajabhat University / กัญญา อินต๊ะ
กัญญา อินต๊ะ
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อชาวต่างชาติในการเลือกใช้บริการทางทันตกรรมในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors influencing foreigners selection of dental services in Mueang District, Chiang Mai Province / สิรวิชญ์ บริพันธกุล
สิรวิชญ์ บริพันธกุล
2548
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการ บริษัท รักษาความปลอดภัยของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมในเขตอำเภอกระทุ่มแบน จังหวัดสมุทรสาคร = Factors affecting industrial entrepreneurs selection of security guard companies in Kratumban District, Samut Sakhon Province / คัตนะ สังขพิทักษ์
คัตนะ สังขพิทักษ์
2548
ทัศนคติของลูกค้าที่มีต่อบริการกรุงศรีไดรว-ทรู แบงค์กิ้งของธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) = Customers attitudes towards Drive - Thru Banking of Ayudhaya company limited / ประชิตชัย ฐิติกวิน
ประชิตชัย ฐิติกวิน
2548
ความพึงพอใจในงานของพนักงานการตลาด บริษัท ทีโอที จำกัด(มหาชน) ในกรุงเทพมหานคร = Job satisfaction of marketing employees at TOT public company limited Bangkok Metropolitan / นฤมล ผู้อุตส่าห์
นฤมล ผู้อุตส่าห์
2548
การศึกษาเปรียบเทียบวิธีการบัญชีสำหรับเครื่องมือทางการเงินที่มีลักษณะเป็นทั้งหนี้สินและทุนตามมาตรฐานการบัญชีไทยกับมาตรฐานการบัญชีระหว่างประเทศ และมาตรฐานการบัญชีของสหรัฐอเมริกา = The Comparative study of Thai accounting standards, international accounting standards and American accounting standards of liabilities and equity tranaction of financial instruments / สุธาสินี ญาณประสาท
สุธาสินี ญาณประสาท
Discover
Author
1
กชกร ธรรมมิโกมินทร์
1
กนกรัตน์ ชื่นโกมล
1
กมลรัตน์ จิราชัยรัตน์
1
กริยาพร เทพรัตน์
1
กัญญา อินต๊ะ
1
กัญญารัตน์ กิติกรรณากรณ์
1
กาญจนา คุชกะ
1
กาญจนา เจริญคงธรรม
1
กานต์สุดา พรนิมิตร
1
กิตติ ลักขณาวงศ์
.
next >
Subject
22
การตลาด
12
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
11
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
8
การบัญชี
8
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
6
การตลาด -- เชียงใหม่
6
นิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ
6
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
5
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
5
ต้นทุนการผลิต
.
next >