Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 22 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัท เจียงแอนด์ซันส์ (ประเทศไทย) จำกัด = Customers satisfaction towards services marketing mix of Jiang and Sons (Thailand) company limited / ชาญวิทย์ ตนันวิจิตร
ชาญวิทย์ ตนันวิจิตร
2554
ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการสินเชื่อเช่าซื้อรถยนต์ต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัท โตโยต้า ลีสซิ่ง (ประเทศไทย) จำกัด จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix factors of Toyota Leasing (Thailand) company limited, Chiang Mai Province / นันทรุต จันทรภัทร
นันทรุต จันทรภัทร
2555
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อนักลงทุน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ ในการลงทุนในสัญญาซื้อขายทองคำล่วงหน้า = Service marketing mix factors affecting investors in Mueang Chiang Mai District towards investing in gold futures / กาญจนา วัฒนากูล
กาญจนา วัฒนากูล
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อนักลงทุนในการซื้อขายทองคำแท่งในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting investors towards trading gold bullion in Mueang Chiang Mai District / ธนัชชา วัฒนากูล
ธนัชชา วัฒนากูล
2551
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกบริการเงินฝากของธนาคารพาณิชย์ ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district / วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์;"Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district"
วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์
2551
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer decision to purchase ready-to-drink fruit juice in Mueang Chiang Mai District / ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อปลาสวยงามของร้านค้าปลีกปลาสวยงามในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing of ornamental fish by ornamental fish retail shops in Chiang Mai Province / พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์
พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อวัสดุก่อสร้างจากห้างหุ้นส่วนจำกัดยุทธนาฮาร์ดแวร์ จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting customers buying decision towards construction materials of Yuthana Hardware Limited Partnership, Chiang Mai Province / ยุทธนา นฤนาทวงศ์สกุล
ยุทธนา นฤนาทวงศ์สกุล
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกเช่าห้องชุดของนักศึกษาระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting Chiang Mai University undergraduate student selection of apartment rentals / สิทธิพงษ์ ไสยวงค์
สิทธิพงษ์ ไสยวงค์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกลงโฆษณาในสื่อสิ่งพิมพ์แจกฟรีเพื่อการท่องเที่ยวของลูกค้าใน จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting customers decision towards advertising in free copy media for tourism in Chiang Mai Province / สุพิศ พุทธมี
สุพิศ พุทธมี
Discover
Author
1
กาญจนา วัฒนากูล
1
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
1
ชาญวิทย์ ตนันวิจิตร
1
ธนัชชา วัฒนากูล
1
นันทรุต จันทรภัทร
1
นิภาพร บุญพิมพ์ประสิทธิ์
1
ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
1
ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
1
พรทิพย์ เธียรธีรวิทย์
1
พลอยปภัสณ์ เรือนวงศ์
.
next >
Subject
3
การสื่อสารทางการตลาด
2
การจัดการตลาด
2
การตัดสินใจ
2
การสื่อสาร
2
ทอง -- การขาย
2
ปัจจัย
1
การขายตรง -- เชียงใหม่
1
การซื้อสินค้า
1
การตลาด -- ลำพูน
1
การตลาดแบบหลายชั้น
.
next >
Date issued
11
2550 - 2555
10
2540 - 2549
1
2529 - 2529