Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/39558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอาจารย์ ดร.ศักดา สวาทะนันทน์-
dc.contributor.authorชลธิชา ธรรมใจen_US
dc.date.accessioned2016-09-28T04:32:08Z-
dc.date.available2016-09-28T04:32:08Z-
dc.date.issued2557-08-
dc.identifier.urihttp://repository.cmu.ac.th/handle/6653943832/39558-
dc.description.abstractThe purpose of this independent study was to construct the Supplementary Pre-requisite Skills Exercises of Sequences and Series Content for High School Students of Chomtong School, Chiang Mai Province. Supplementary pre-requisite skills exercises of sequences and series content assisted instruction was constructed and tried out with 25 high school students who studiedin the second semester of the academic year 2014 at Chomtong School, Chiang Mai Province. The efficiency of the supplementary pre-requisite skills exercises of sequences and series content was set at 80 / 80. The result of this study indicated that the constructed Supplementary Prerequisite Skills Exercises of Sequences and Series Content Assisted Instruction had the efficiency level at 83.12/80.67 which was higher than the set criteria.en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่en_US
dc.subjectคณิตศาสตร์en_US
dc.subjectการศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)en_US
dc.subjectอนุกรมen_US
dc.subjectนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายen_US
dc.titleการสร้างแบบฝึกเสริมทักษะพื้นฐานก่อนเรียน เรื่องลำดับและอนุกรม สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย โรงเรียนจอมทอง จังหวัดเชียงใหม่en_US
dc.title.alternativeConstruction of supplementary pre-requisite skills exercises of sequences and series content for high school students of Chomtong school, Chiang Mai provinceen_US
dc.typeIndependent Study (IS)
thailis.classification.ddc510.712-
thailis.controlvocab.thashคณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- เชียงใหม่-
thailis.controlvocab.thashอนุกรม-
thailis.controlvocab.thashนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลาย -- เชียงใหม่-
thailis.manuscript.callnumberว/ภน 510.712 ช174ก-
thesis.degreemasteren_US
thesis.description.thaiAbstractการศึกษาค้นคว้าแบบอิสระครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อสร้างแบบฝึกเสริมทักษะพื้นฐาน ก่อนเรียนเรื่องลำดับและอนุกรม สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย โรงเรียนจอมทอง จังหวัดเชียงใหม่ที่มีประสิทธิภาพ โดยได้ดำเนินการสร้างแบบฝึกเสริมทักษะพื้นฐานก่อนเรียน เรื่องลำดับและอนุกรม แล้วนำไปทดสอบประสิทธิภาพของแบบฝึกเสริมทักษะพื้นฐานก่อนเรียนเรื่องลำดับและอนุกรมกับนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย โรงเรียนจอมทอง อำเภอจอมทอง จังหวัดเชียงใหม่ ในภาคเรียนที่ 2 ปีการศึกษา 2557 จำนวน 25 คน กำหนดเกณฑ์ประสิทธิภาพ ของแบบฝึกเสริมทักษะพื้นฐานก่อนเรียนเรื่องลำดับและอนุกรมไว้ที่ 80/80 จากการศึกษา พบว่า แบบฝึกเสริมทักษะพื้นฐานก่อนเรียนเรื่องลำดับและอนุกรม ที่ผู้ศึกษาสร้างขึ้นมีประสิทธิภาพ 83.12/80.67 ซึ่งสูงกว่าเกณฑ์ที่กำหนดไว้en_US
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ABSTRACT.docxAbstract49.23 kBMicrosoft Word XMLView/Open
ABSTRACT.pdfAbstract241.07 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
FULL.pdfFull IS4.97 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.