Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/37688
Title: | การสร้างชุดการสอน เรื่องการเขียนคำที่ประสม สระเอีย สระเอือ มีตัวสะกด สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1 |
Other Titles: | Construction of instructional package on writing of combined word [IA], [UA] vowels and final consonants for prathom suksa 1 students |
Authors: | ณหทัย ไชยวุฒิ |
Authors: | ณหทัย ไชยวุฒิ |
Issue Date: | Jul-2014 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ |
Abstract: | การค้นคว้าแบบอิสระครั้งนี้มีจุดประสงค์เพื่อสร้างชุดการสอน เรื่อง การเขียนคำที่ประสม สระเอีย สระเอือ มีตัวสะกดของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1 ที่มีประสิทธิภาพโดยได้ดำเนินการสร้างชุดการสอนและทดสอบประสิทธิภาพของชุดการสอนกับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่1โรงเรียนบ้านแม่ลายอำเภอฮอด จังหวัดเชียงใหม่ในภาคเรียนที่ 2 ปีการศึกษา 2556 จำนวน 26 คนกำหนดเกณฑ์ประสิทธิภาพของชุดการสอนไว้ที่ 75/75 จากการศึกษาพบว่าชุดการสอนที่ผู้ศึกษาสร้างขึ้น มีประสิทธิภาพ 87.31/84.18 ซึ่งสูงกว่าเกณฑ์ที่กำหนดไว้ |
URI: | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/37688 |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ABSTRACT.pdf | ABSTRACT | 260.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
APPENDIX.pdf | APPENDIX | 2.23 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
CHAPTER 1.pdf | CHAPTER 1 | 178.48 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
CHAPTER 2.pdf | CHAPTER 2 | 681.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
CHAPTER 3.pdf | CHAPTER 3 | 1.75 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
CHAPTER 4.pdf | CHAPTER 4 | 676.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
CHAPTER 5.pdf | CHAPTER 5 | 227.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
CONTENT.pdf | CONTENT | 313.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
COVER.pdf | COVER | 620.04 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
REFERENCE.pdf | REFERENCE | 266.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.