Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/29155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAtinut Inthajaken_US
dc.date.accessioned2014-09-19T02:05:40Z-
dc.date.available2014-09-19T02:05:40Z-
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.govdocTh/N 428.4 A872Uen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1529477en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/29155-
dc.language.isoengen_US
dc.publisherChiang Mai : Graduate School, Chiang Mai University, 2012en_US
dc.subjectEnglish language -- Readingen_US
dc.subjectReading (Higher education)en_US
dc.titleThe Use of incidental vocabulary learning to increase the academic reading ability of college students = การใช้ทฤษฎีการเรียนรู้ศัพท์แบบไม่รู้ตัวเพื่อเพิ่มความสามารถในการอ่านเชิงวิชาการของนักศึกษามหาวิทยาลัย / Atinut Inthajaken_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:HUMAN: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.