Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/29130
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | รัชฎาภรณ์ มูลมาก | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-19T02:05:08Z | - |
dc.date.available | 2014-09-19T02:05:08Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 025 ร112ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1519219 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/29130 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. ห้องสมุดสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ | en_US |
dc.subject | ห้องสมุด -- การวางแผน | en_US |
dc.subject | ห้องสมุด -- บริการสารสนเทศ | en_US |
dc.title | การวางแผนกลยุทธ์การตลาดสำหรับงานบริการห้องสมุดของสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ = Marketing strategic planning for library services of the office of academic resources and information technology, Chiang Mai Rajabhat University / รัชฎาภรณ์ มูลมาก | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
is21054rm_tpg.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
is21054rm_abs.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open | |
is21054rm_con.pdf | 2.21 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
is21054rm_ch1.pdf | 2.96 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
is21054rm_ch2.pdf | 15.44 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
is21054rm_ch3.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
is21054rm_ch4.pdf | 18.58 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
is21054rm_ch5.pdf | 6.71 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
is21054rm_bib.pdf | 1.92 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
is21054rm_app.pdf | 8.17 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.