Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28851
Title: ปัจจัยที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าของผู้บริโภค ผ่านเครือข่ายอินเตอร์เน็ต / สุวลักษณ์ นันทวงศ์
Authors: สุวลักษณ์ นันทวงศ์
Authors: สุวลักษณ์ นันทวงศ์
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค;การซื้อสินค้า;อินเตอร์เน็ต;เว็บไซต์ -- การออกแบบ
Issue Date: 2545
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545
Gov't Doc #: ว 658.8342 ส477ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1312541
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28851
Appears in Collections:HUMAN: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.