Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28829
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ทิพย์ฤทัย ตระการศักดิกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-19T02:01:37Z | - |
dc.date.available | 2014-09-19T02:01:37Z | - |
dc.date.issued | 2545 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 332.21 ท366ภ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1310219 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28829 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545 | en_US |
dc.subject | ธนาคารออมสิน | en_US |
dc.subject | ภาพลักษณ์องค์การ | en_US |
dc.subject | บริการลูกค้า | en_US |
dc.title | ภาพลักษณ์ขององค์การกับการรับรู้คุณภาพการบริการของลูกค้าธนาคารออมสิน ในเขตจังหวัดเชียงใหม่ / ทิพย์ฤทัย ตระการศักดิกุล | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
iop0345tt_tpg.pdf | 93.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0345tt_abs.pdf | 92.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
iop0345tt_con.pdf | 91.36 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0345tt_ch1.pdf | 202.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0345tt_ch2.pdf | 791.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0345tt_ch3.pdf | 181.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0345tt_ch4.pdf | 456.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0345tt_ch5.pdf | 486.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0345tt_bib.pdf | 123.42 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0345tt_app.pdf | 722.36 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.