Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28703
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorภัทรอนงค์ ณ เชียงใหม่en_US
dc.date.accessioned2014-09-19T02:00:25Z-
dc.date.available2014-09-19T02:00:25Z-
dc.date.issued2544en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 915.9367 ภ114นen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1283003en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28703-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2544en_US
dc.subjectศูนย์อนุรักษ์ช้างไทยen_US
dc.subjectการท่องเที่ยวเชิงนิเวศ -- ลำปางen_US
dc.subjectช้าง -- ไทยen_US
dc.subjectนักท่องเที่ยว -- ไทยen_US
dc.subjectลำปาง -- ภูมิประเทศและการท่องเที่ยวen_US
dc.titleแนวกลยุทธ์การตลาดการท่องเที่ยวของศูนย์อนุรักษ์ช้างไทย จังหวัดลำปาง / ภัทรอนงค์ ณ เชียงใหม่en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:HUMAN: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.