Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26197
Title: Integration of task-based language teaching and metacognitive strategies to promote Engliwriting ability and learner autonomy among Mathayom Suksa 4 Studentssh = การบรูณาการการสอนภาษาแบบเน้นภาระงานร่วมกับกลวิธีอภิปัญญาเพื่อเพิ่มพูนความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษและการเรียนรู้ได้ด้วยตนเองของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 / Passakorn Chatreepinyo
Authors: Passakorn Chatreepinyo
Authors: Passakorn Chatreepinyo
Keywords: English language -- Study and teaching (Secondary) -- Chiang Mai;English language -- Writing
Issue Date: 2012
Publisher: Chiang Mai : Graduate School, Chiang Mai University, 2012
Gov't Doc #: Th/N 420.712 P285I
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526367
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26197
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.