Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26196
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นภาภรณ์ ไชยรัง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:57:38Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:57:38Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 420.711 น162ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1525469 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26196 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนสันทรายวิทยาคม | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การเขียน | en_US |
dc.title | การใช้กลวิธีความเข้าใจเพื่อส่งเสริมความสามารถในการอ่านภาษาอังกฤษและความสามารถในการเขียนสรุปความของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 = Using comprehension strategies to promote English reading and summary writing abilities among Mathayom Suksa 5 students / นภาภรณ์ ไชยรัง | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng41055nc_tpg.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng41055nc_abs.pdf | 638.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng41055nc_con.pdf | 661.07 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng41055nc_ch1.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng41055nc_ch2.pdf | 2.4 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng41055nc_ch3.pdf | 1.62 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng41055nc_ch4.pdf | 594.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng41055nc_ch5.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng41055nc_bib.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng41055nc_app.pdf | 7.28 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.