Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26074
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ทศสุพล ทุมประเสน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:54:02Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:54:02Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 507.12 ท188ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1507857 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26074 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- แง่ศาสนา | en_US |
dc.title | ความสามารถในการแก้ปัญหาและการนำความรู้วิทยาศาสตร์ไปใช้ในชีวิตประจำวันของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่ได้รับการสอนตามแนวอริยสัจสี่ของพระพุทธเจ้า = Abilities in problem solving and using science knowledge in daily life of Mathayom Suksa 2 students through the Buddhas four Noble truths / ทศสุพล ทุมประเสน | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsc20454tt_tpg.pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc20454tt_abs.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open | |
edsc20454tt_con.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc20454tt_ch1.pdf | 2.77 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc20454tt_ch2.pdf | 14.34 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc20454tt_ch3.pdf | 2.44 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc20454tt_ch4.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc20454tt_ch5.pdf | 2.15 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc20454tt_bib.pdf | 2.45 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc20454tt_app.pdf | 23.3 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.