Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26072
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อัญชลีพร ปัญโญ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:53:59Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:53:59Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 420.712 อ113ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1507709 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26072 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การพูด | en_US |
dc.title | การใช้แนวการสอนพหุประสาทสัมผัสเพื่อส่งเสริมความสามารถทางการพูดภาษาอังกฤษ และทัศนคติเชิงบวกที่มีต่อการเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 = Use of multisensory approach to promote English speaking ability and positive attitude towards English Language learning of mathayom suksa 1 students / อัญชลีพร ปัญโญ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng20954ap_tpg.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20954ap_abs.pdf | 460.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng20954ap_con.pdf | 445.52 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20954ap_ch1.pdf | 878.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20954ap_ch2.pdf | 3.28 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20954ap_ch3.pdf | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20954ap_ch4.pdf | 353.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20954ap_ch5.pdf | 734.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20954ap_bib.pdf | 400.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng20954ap_app.pdf | 4.69 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.