Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26057
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | หนึ่งฤทัย วามตา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:53:39Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:53:39Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 428.4 ห1531ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1505909 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26057 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ | en_US |
dc.subject | นักศึกษา | en_US |
dc.subject | แรงจูงใจ | en_US |
dc.title | การใช้กลวิธีการอ่านแบบร่วมมือร่วมกับสื่อสภาพจริงเพื่อส่งเสริมความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษและแรงจูงใจของนักศึกษาระดับประกาศนียบัตรวิชาชีพชั้นสูง = Use of collaborative strategic reading and authentic materials to promote English reading comprehension and motivation among higher vocational certificated students / หนึ่งฤทัย วามตา | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0554nw_tpg.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0554nw_abs.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0554nw_con.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0554nw_ch1.pdf | 2.74 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0554nw_ch2.pdf | 6.89 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0554nw_ch3.pdf | 5.67 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0554nw_ch4.pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0554nw_ch5.pdf | 2.74 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0554nw_bib.pdf | 965.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0554nw_app.pdf | 9.57 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.