Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26045
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธนพร ธนสีลังกูร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:53:27Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:53:27Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 495.918 ธ156ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1505414 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26045 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การใช้ภาษา -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | การสื่อสาร -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่. อำเภอหางดง | en_US |
dc.subject | ม้ง | en_US |
dc.title | การพัฒนาทักษะการสื่อสารภาษาไทยของนักเรียนชาวเขาเผ่าม้งโดยวิธีการจัดการเรียนรู้แบบทีพีอาร์ = Use of the TPR approach on the Thai communication skills of Hmong Students / ธนพร ธนสีลังกูร | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai20554tt_tpg.pdf | 518.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20554tt_abs.pdf | 191.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai20554tt_con.pdf | 170.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20554tt_ch1.pdf | 199.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20554tt_ch2.pdf | 413.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20554tt_ch3.pdf | 261.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20554tt_ch4.pdf | 254.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20554tt_ch5.pdf | 228.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20554tt_bib.pdf | 204.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai20554tt_app.pdf | 3.71 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.