Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26009
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชนัญธิดา พรมมา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:52:52Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:52:52Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 511.5 ช1511ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1503133 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26009 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | กราฟ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | นักเรียน -- เชียงราย | en_US |
dc.title | การใช้การเรียนรู้ที่ใช้ปัญหาเป็นฐานในการเรียนการสอนเรื่อง ทฤษฏีกราฟเบื้องต้น ระดับมัธยมศึกษาปีที่ 5โรงเรียนเชียงแสนวิทยาคม จังหวัดเชียงราย = Using problem - based learning in the instruction of introduction to graph theory in Mathayom Suksa 5 Level, Chiangsaenwittayakom school, Chiang Rai province / ชนัญธิดา พรมมา | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath0454cp_tpg.pdf | 1.5 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0454cp_abs.pdf | 674.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath0454cp_con.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0454cp_ch1.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0454cp_ch2.pdf | 11.43 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0454cp_ch3.pdf | 3.06 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0454cp_ch4.pdf | 9.78 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0454cp_ch5.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0454cp_bib.pdf | 1.32 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0454cp_app.pdf | 18.93 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.