Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25974
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อรสา สนธิ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:52:30Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:52:30Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 495.910712 อ178ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1492651 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25974 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนสาธิตมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การพัฒนาการเรียนการสอนภาษาไทยโดยใช้กิจกรรมการเรียนรู้ตามแนวทฤษฎีการสร้างความรู้ด้วยตนเองสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนสาธิต มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Development of Thai Language learning and teaching through constructivism for Mathayom Suksa 5 students in Chiang Mai University Demonstration School / อรสา สนธิ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai1053os_tpg.pdf | 831.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1053os_abs.pdf | 546.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai1053os_con.pdf | 685.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1053os_ch1.pdf | 950.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1053os_ch2.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1053os_ch3.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1053os_ch4.pdf | 2.3 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1053os_ch5.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1053os_bib.pdf | 707.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1053os_app.pdf | 4.69 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.