Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25734
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุภาพร พันธุ์ซื่อ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:50:11Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:50:11Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 420.712 ส462ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1427477 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25734 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การเขียน -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.title | การใช้กลวิธีเสริมต่อการเรียนรู้เพื่อส่งเสริมความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษและลดความวิตกกังวลในการเขียนของนักเรียนระดับก้าวหน้า = Use of scaffolding strategies to promote writing ability and decrease writing anxiety of expanding level students / สุภาพร พันธุ์ซื่อ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0351sp_tpg.pdf | 548.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0351sp_abs.pdf | 476.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0351sp_con.pdf | 459.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0351sp_ch1.pdf | 559.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0351sp_ch2.pdf | 586.78 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0351sp_ch3.pdf | 514.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0351sp_ch4.pdf | 492.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0351sp_ch5.pdf | 505.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0351sp_bib.pdf | 496.58 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0351sp_app.pdf | 834.16 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.