Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25730
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อัญชลี โทกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:50:09Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:50:09Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 373.18 อ113พ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1427390 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25730 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- พฤติกรรม | en_US |
dc.subject | ความคิดอย่างมีวิจารณญาณ | en_US |
dc.title | พฤติกรรมและความสามารถในการคิดอย่างมีวิจารณญารของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 ที่เรียนด้วยวิธีการใช้คำถามผสมผสานกับการอภิปรายและการแก้ปัญหา = Critical thinking behavior and ability of mathayom suksa 1 students learning through questioning integrated with discussion and problem-solving methods / อัญชลี โทกุล | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ci0451at_tpg.pdf | 548.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0451at_abs.pdf | 479.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ci0451at_con.pdf | 474.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0451at_ch1.pdf | 511.51 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0451at_ch2.pdf | 730.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0451at_ch3.pdf | 549.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0451at_ch4.pdf | 524.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0451at_ch5.pdf | 502.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0451at_bib.pdf | 498.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0451at_app.pdf | 956.51 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.