Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25508
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชนิดา ศรีสองเมือง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:48:10Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:48:10Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 428.4 ช153ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1381951 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25508 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การเขียน | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การใช้กลวิธีการเรียนแบบพี แอล เอ เอ็น เพื่อส่งเสริมความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษและความสามารถในการเขียนย่อความของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 = Using plan learning strategies to promote English reading comprehension and summary writing ability of Mathayom Suksa 4 students / ชนิดา ศรีสองเมือง | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0449cs_tpg.pdf | 210.07 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0449cs_abs.pdf | 209.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0449cs_con.pdf | 449.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0449cs_ch1.pdf | 192.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0449cs_ch2.pdf | 337.85 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0449cs_ch3.pdf | 159.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0449cs_ch4.pdf | 118.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0449cs_ch5.pdf | 193.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0449cs_bib.pdf | 177.73 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0449cs_app.pdf | 1.2 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.