Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/23785
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กฤติพร โรจน์พัฒนกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:07:10Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:07:10Z | - |
dc.date.issued | 2542 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 510.712 ก914ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1237442 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/23785 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2542 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนปรินส์รอยแยลส์วิทยาลัย | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | ความร่วมมือทางการศึกษา -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | การสอนวิชาเสริมทักษะคณิตศาสตร์ ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โดยใช้รูปแบบกลุ่มช่วยเรียนรายบุคคล / กฤติพร โรจน์พัฒนกุล | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath0142kr_tpg.pdf | 77.02 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0142kr_abs.pdf | 104.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath0142kr_con.pdf | 61.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0142kr_ch1.pdf | 194.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0142kr_ch2.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0142kr_ch3.pdf | 254.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0142kr_ch4.pdf | 156.76 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0142kr_ch5.pdf | 293.48 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0142kr_bib.pdf | 115.37 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0142kr_app.pdf | 3.51 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.