Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorหลุยส์ วิทยาเอนกนันท์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T07:29:17Z-
dc.date.available2014-09-18T07:29:17Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ห174ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522175en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22113-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectเครื่องสำอางen_US
dc.subjectการเลือกซื้อสินค้าen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสาอางของ นักศึกษาปริญญาตรีในจังหวัดเชียงใหม่ = Factor affecting the purchasing decisions of cosmetic of undergraduate students in Chiang Mai Province / หลุยส์ วิทยาเอนกนันท์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:ECON: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ20955lv_tpg.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open
econ20955lv_abs.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
econ20955lv_con.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
econ20955lv_ch1.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open
econ20955lv_ch2.pdf4.58 MBAdobe PDFView/Open
econ20955lv_ch3.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open
econ20955lv_ch4.pdf11.83 MBAdobe PDFView/Open
econ20955lv_ch5.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
econ20955lv_bib.pdf762.23 kBAdobe PDFView/Open
econ20955lv_app.pdf4.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.