Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปรัชญ์ มาละแซมen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:55:41Z-
dc.date.available2014-09-18T06:55:41Z-
dc.date.issued2556en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ป1711สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1534689en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21343-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2556en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectหอพัก -- เชียงใหม่en_US
dc.titleส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อบุคลากรและนักศึกษามหาวิทยาลัยเชียงใหม่ในการเช่าอพาร์ตเมนต์แบบรายเดือนในตำบลสุเทพ = Services marketing mix affecting staff and students of Chaing Mai University towards renting monthly apartments in Tambon Suthep / ปรัชญ์ มาละแซมen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba40856pm_tpg.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open
mba40856pm_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mba40856pm_con.pdf3.94 MBAdobe PDFView/Open
mba40856pm_ch1.pdf998.55 kBAdobe PDFView/Open
mba40856pm_ch2.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open
mba40856pm_ch3.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open
mba40856pm_ch4.pdf28.87 MBAdobe PDFView/Open
mba40856pm_ch5.pdf14.65 MBAdobe PDFView/Open
mba40856pm_bib.pdf408.01 kBAdobe PDFView/Open
mba40856pm_app.pdf3.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.