Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐฐิกานต์ โพธิพิพิธen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:55:34Z-
dc.date.available2014-09-18T06:55:34Z-
dc.date.issued2556en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ณ113สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1527387en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21337-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2556en_US
dc.subjectนักท่องเที่ยว -- การตัดสินใจen_US
dc.subjectการนวด -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.titleส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการร้านนวดแผนไทย ในเขตถนนนิมมานเหมินทร์ อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix affecting Thai tourist decision towards selection of Thai massage parlors on Nimmanhaemin Road, Mueang Chiangmai District / ณัฐฐิกานต์ โพธิพิพิธen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark40156np_tpg.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open
mark40156np_abs.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mark40156np_con.pdf3.62 MBAdobe PDFView/Open
mark40156np_ch1.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open
mark40156np_ch2.pdf3.15 MBAdobe PDFView/Open
mark40156np_ch3.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mark40156np_ch4.pdf27.68 MBAdobe PDFView/Open
mark40156np_ch5.pdf9 MBAdobe PDFView/Open
mark40156np_bib.pdf706.73 kBAdobe PDFView/Open
mark40156np_app.pdf4 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.