Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวรรษมล จายแปงen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:55:13Z-
dc.date.available2014-09-18T06:55:13Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ว177สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522330en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21315-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectถนนคนเดิน (เชียงใหม่) -- การตลาดen_US
dc.titleส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้ค้าปลีกที่ถนนคนเดินกรีนมาร์เก็ตในอาเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อ เสื้อผ้าแฟชั่นสตรี = Marketing mix affecting retailers at greenmarket walking street in Mueang Chiang Mai district towards buying fashioned lady clothes / วรรษมล จายแปงen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark30955wj_tpg.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_abs.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_con.pdf2.49 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_ch1.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_ch2.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_ch3.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_ch4.pdf27.36 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_ch5.pdf6.61 MBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_bib.pdf713.66 kBAdobe PDFView/Open
mark30955wj_app.pdf3.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.