Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21276
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการเสริมความงามเล็บในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affection customer decision towards selecting nail beauty salon services in Mueang Chiang Mai District / อัจฉริยะ วัฒนาพร
Authors: อัจฉริยะ วัฒนาพร
Authors: อัจฉริยะ วัฒนาพร
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 อ112ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474850
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21276
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0353aw_tpg.pdf530.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0353aw_abs.pdf549.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0353aw_con.pdf653.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0353aw_ch1.pdf555.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0353aw_ch2.pdf775.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0353aw_ch3.pdf653.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0353aw_ch4.pdf2.35 MBAdobe PDFView/Open
mba0353aw_ch5.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open
mba0353aw_bib.pdf553.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0353aw_app.pdf861.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.