Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21276
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อัจฉริยะ วัฒนาพร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:54:34Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:54:34Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 อ112ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474850 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21276 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการเสริมความงามเล็บในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affection customer decision towards selecting nail beauty salon services in Mueang Chiang Mai District / อัจฉริยะ วัฒนาพร | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0353aw_tpg.pdf | 530.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353aw_abs.pdf | 549.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353aw_con.pdf | 653.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353aw_ch1.pdf | 555.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353aw_ch2.pdf | 775.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353aw_ch3.pdf | 653.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353aw_ch4.pdf | 2.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353aw_ch5.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353aw_bib.pdf | 553.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353aw_app.pdf | 861.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.