Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21266
Title: ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction towards services marketing mix factors of Siam Commercial Bank Public Company Limited in Bangkok / ประสงค์ วงศ์กิจศักดา
Authors: ประสงค์ วงศ์กิจศักดา
Authors: ประสงค์ วงศ์กิจศักดา
Keywords: ธนาคารไทยพาณิชย์;ธนาคารและการธนาคาร -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ;การจัดการตลาด
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 658.8342 ป17118ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462879
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21266
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952pw_tpg.pdf508.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_abs.pdf494.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_con.pdf470.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_ch1.pdf452.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_ch2.pdf488.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_ch3.pdf463.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_ch4.pdf559.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_ch5.pdf524.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_bib.pdf474.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_app.pdf554.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.