Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21259
Title: การวัดความจงรักภักดีต่อตรายี่ห้อของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ กรณีศึกษา ตรายี่ห้อเดอะ พิซซ่า คอมปะนี และ พิซซ่า ฮัท = A Measurement of brand loyalty of consumers in Chiang Mai Province : A case study of The Pizza Company and Pizza Hut Brands / มนต์ทิพย์ ทำนอง
Authors: มนต์ทิพย์ ทำนอง
Authors: มนต์ทิพย์ ทำนอง
Keywords: ผู้บริโภค -- เชียงใหม่;พิซซ่า
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ม154ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419222
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21259
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0350mt_tpg.pdf184.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_abs.pdf256.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_con.pdf369.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_ch1.pdf257.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_ch2.pdf488.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_ch3.pdf393.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_ch4.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_ch5.pdf613.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_bib.pdf184.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_app.pdf623.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.