Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมนต์ทิพย์ ทำนองen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:54:25Z-
dc.date.available2014-09-18T06:54:25Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ม154กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419222en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21259-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectพิซซ่าen_US
dc.titleการวัดความจงรักภักดีต่อตรายี่ห้อของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ กรณีศึกษา ตรายี่ห้อเดอะ พิซซ่า คอมปะนี และ พิซซ่า ฮัท = A Measurement of brand loyalty of consumers in Chiang Mai Province : A case study of The Pizza Company and Pizza Hut Brands / มนต์ทิพย์ ทำนองen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0350mt_tpg.pdf184.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_abs.pdf256.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_con.pdf369.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_ch1.pdf257.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_ch2.pdf488.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_ch3.pdf393.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_ch4.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_ch5.pdf613.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_bib.pdf184.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0350mt_app.pdf623.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.