Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21250
Title: ส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อนักศึกษาระดับอุดมศึกษาในการใช้บริการโรงภาพยนตร์ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix influencing undergraduate students in using cinema services in Mueang district, Chiang Mai province / ชัยรัตน์ คุณารัตน์
Authors: ชัยรัตน์ คุณารัตน์
Authors: ชัยรัตน์ คุณารัตน์
Keywords: การตลาด;นักศึกษา -- เชียงใหม่;โรงภาพยนตร์ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว/ภน 658.5 ช116ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1328505
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21250
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0746ck_tpg.pdf275.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_abs.pdf197.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_con.pdf279.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_ch1.pdf219.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_ch2.pdf299.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_ch3.pdf213.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_ch4.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_ch5.pdf547.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_bib.pdf171.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_app.pdf336.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.